Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią dokumentu zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres magazynu źródłowego, informacje o magazynie uzyskasz u  sprzedawcy. 

Uwaga! Pamiętaj, że produkt zwracany należy odpowiednio przetransportować, tak by nie przyczynić się do jego uszkodzenia. Zwroty zniszczone będą odrzucane. 

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Przed wysyłką skontaktuj się z obsługą sklepu w celu ustalenia adresu magazynu do zwrotu. 

Koszt transportu zwrotu ponosi kupujący, dodatkowo sprzedawca po zaakceptowaniu zwrotu nie zwraca kosztów transportu do zamawiającego. 

Pouczenie o prawie odstąpienia od umowy oraz wzór formularza odstąpienia od umowy, przysługuje:

Wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje 14 dniowy termin do odstąpienia od umowy. Zgodnie z art. 22 (1) Kodeksu cywilnego za Konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.